dimarts, 21 de juny del 2011

DESCOBREIX ELS 3 OBSTACLES QUE TE IMPEDEIXEN SER FELIÇ








Descobreix els 3 obstacles que t'impedeixen ser feliç,



Presta atenció, aquí et diré quins són els errors i que pots fer per encaminar cap a una vida més feliç.


La felicitat no depèn del que et passa al voltant de tu, dels teus familiars, dels teus amics, del teu treball, del teu negoci, de la teva parella i de ningú de més.


La teva felicitat depèn de tu, del que passa en el teu interior, cadascú és responsable de la seva pròpia vida, per tant tu tens la responsabilitat de ser feliç, de msaber el que vals i pel que tens.Moltes persones sovint expressen:"Seré feliç quan trobi la meva parella ideal, quan em compri l'acte dels meus somnis, quan tingui la meva casa, quan neixi el meu fill", no! millor quan comenci anar a l'escola, quan el meu fill vagi a la universitat, quan el meu fill obtingui el seu títol llavors seré feliç, i així segueixen ... posposant i posposant fins a la mort ... i mai van ser feliços, no van gaudir la vida la màxim, mai van donar el millor d'ells per tal motiu mai van aconseguir sentir la pau interior.





Aquí hi ha els tres obstacles que no et deixen viure millor.


No agrair Moltes de les vegades no ens adonem del valuós que són les coses que tenim, per a molts és difícil veure el que tan a prop aquesta, només és obrir els ulls i mirar les benediccions que tens a la teva vida.Hi ha una cita que un home va dir "em preocupava perquè tenia sabates, fins que vaig veure un home sense peus"Ok, entenc que de vegades no ens adonem de tot el que tenim, m'encantaria descriure que és el que té cada un de nosaltres, però no tinc molt espai.Agraeix cada alba, amb el simple fet d'estar llegint aquest article, ja és guany, avui moltes persones han deixat d'existir i hi ha altres que estan en una situació no pitxor que la teva.


Esperar l'aprovació dels altres. Per què dependre de l'aprovació dels altres? Lamentablement moltes persones depèn de les opinions dels altres, el primer que fan és mirar en els altres, s'estan oblidant que l'opinió d'ells és més important.Perquè fer-li cas als altres, millor primera fes-te cas a tu mateix, clar has de tenir un bon aspecte de tu mateix, i si no llavors comença a tenir-lo.Accepta't tal com ets, el que no t'agrada de tu, canvia-ho, i el que no, accepta-ho.


No Reconèixer els teus Valors .Has de reconèixer que ets un ésser important, que mereixes el millor de la vida, valórate, si tu no et valores Com vols que et valorin els altres? Comença per valorar-a tu mateix, ja ho he repetit, que el canvi és de dins cap a fora.Si algú et diu que no serveixes o que no vals, pensa que està dient ella mateixa, el més important és no acceptar-ho, les ofenses són com els regals, tu decideixes si els acceptes o no.






Accepta les coses tal com són, segueix endavant sense mirar enrere i se feliç.




Per una vida més feliç.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada